Skiss Ögon!

Detta börja bli en aning läskigt, i går så var vi vakna till tja, 4 kanske.
Jag har ju börjat rita endel, för att försöka lära mig att rita ansikten (Vilket jag ÄR/VAR kass på innan).
Men i går så satt jag på Emma Damms blogg och kollade hennes videos där hon visar hur man ritar ögon, näsa, mun m.m....
Efter att jag hade kollat klart på videon med öga, så satte jag mig ner för att rita.
Undertiden man ritar (iaf när jag ritar) så, ritar man bara lixom...jag tänker/tänkte inte så mycket på hur det såg ut under tiden jag ritade.
Men när jag var klar höll jag faktiskt på att få en chock, nu menar jag inte att WOW va snyggt, men snyggt och bra gjort för att vara mig....och första gången jag verkligen "anstränger" mig för att de ska bli bra på något sett...

De går inte förklara, chockad blev jag iaf :P

( Ja jag vet att ögonen ser annorlunda ut mot varandra, men de var lite svårt )


Postat av: jennifer
URL: http://jelovi.blogg.se/ 2010-02-14 / 14:11:01

jätte snygg blogg<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?