Film!

Denna ska vi snart krypa ner till i sängen och kolla på =)


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-01-11 / 19:08:46

jag ska faktiskt inte göra så mycket mer än jobba. hade tänkte mig att köra lite på mammas och pappas crosstrainer i veckan!

på fredag tänkte jag övertala älsk att gå på bio med min och se avatar. har hört att den ska vara helt fantastisk! sen på söndag ska jag ha kalas hemme, första födelsedagskalaset för släkten som jag ordnar helt själv i mitt eget hem. ska bli spännande! :) vuxenpoäng kommer att intjänas där känner jag!



usch, det är riktigt tråkigt med arbetsförmedlingen. gick också där ett tag innan förra sommaren. sjukt drygt. är så himla glad att jag har mitt jobb, fast jag klagar över att det är så långt att köra och så, så är jag ändå sjukt glad över det!



hur ser din vecka och helg ut annars då?



kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?