Hallå Ja!

Lärarinnan:
- Nämn några mänskliga organ som vi har två av!
- Ögon, öron, säger barnen.
- Pitten, säger Gösta.
- Men, Gösta det har ni killar inte två av!
- Jo, min pappa har det, en liten som han pinkar med, och en stor, som
han borstar mammas tänder med.

God Morgon! ;)
Postat av: Anonym
2010-01-08 / 12:36:22

haha det var en sjukt bra historia! kanske snor den om det går bra. ;)



nej men dem visade inte dem så många gånger i programmet. men dock! :)



snacka om att dina släktingar bor centralt då! härligt. men jag hade nog inte gillat det. vill inte bo mitt i smeten direkt.



hur ser din helg ut annars dÅ?



kram


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-01-08 / 12:36:31

haha det var en sjukt bra historia! kanske snor den om det går bra. ;)



nej men dem visade inte dem så många gånger i programmet. men dock! :)



snacka om att dina släktingar bor centralt då! härligt. men jag hade nog inte gillat det. vill inte bo mitt i smeten direkt.



hur ser din helg ut annars dÅ?



kram


Postat av: EN MASJÄVEL
URL: http://mandyego.blogg.se/ 2010-01-08 / 13:20:51

Jag dricker kaffe och försöker att vakna till liv! :D Ska ivaäg och jobba snart... men just nu pluggar ja... lr ja tog en paus och bloggar lite :p



gör du?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?