Hemma Igen!

Nu är ja äntligen hemma igen....ja skulle vara där vid 13.15 och kl är nu 15.30 fattar ni hur länge ja var tvungen att sitta där och typ glo...förs så var jag på ett möte, sen fick ja gå in på ett annat på grund av att ja ska ha praktik snart ju...SUCK...och som ja sa innan ska ja dit i morgon igen på typ någon info som håller på i säkert över 2 timmar

Och nu snart ska ja åka till baby för han slutar snart...
Jo aj var ju även inne på JC nu där ja förmodligen kommer få ha min praktik...ja tro de kommer bli kalas bra...dom verkar vara så trevliga :D de är skönt....
Sen en härlig sak te...ja behöver bara gå ner fyra trappor och gå typ 10 steg så är ja på JC :D
Hur SKÖNT är inte de ;)



( Näää ja är inte blond igen)   ;)

Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-01-12 / 19:06:25

mm vi ska antagligen se den på fredag. men det blir antagligen vanligt, inte 3D. för det är bara i malmö som den visas i 3D här nere och 10 mil är lite väl långt bara för att se en film i 3D. känner inte riktigt att upplevelsen var såå stor så det är värt det. eller?!

men den var klart sevärd eller?



jag ska ju bara jobba i veckan. men det är som du säger, men ska vara glad att man har ett jobb. så jag klagar inte fast jag får sova borta hela veckan nu när jag jobbar fyra nätter på rad. fast det är lite bull, det ska jag inte sticka under stolen med.



jag har inte heller kommit igång ordentligt med den hälsosamma livsstilen. men imorgon har jag bestämt. då ska jag köra på mammas och pappas crosstrainer, men det sa jag väl att jag skulle göra idag. men det blev inte av. sov för länge. hehe.

men ska skärpa mej nu! :)



kram


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-01-12 / 20:36:51

nej jag vet. men jag gör alltid det konstigt nog. lär mig aldrig. du måste börja skälla på mig, vännen! haha.



synd du inte bor här nere som sagt, då hade du kommit på min fest. jag bara vet det! :)



jag gillar inte heller att sova borta. vill alltid bara hem när jag har varit någonstans. och även om det är mitt gamla rum som jag hade hos mamma och pappa när jag bodde där, så är det ändå inte mitt hem. känns inte ens som mitt hem längre. skitkonstig känsla är det.




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?