Liten Liten efterlysning! "typ"

Julia som kommenterade för en stund sen...vill du vara med i veckans blogg så får du lägga in en kommentar igen då din blogg adress inte funkar ;)

Snäll ja e va :D

Postat av: Sofie
URL: http://sofieomnell.blogg.se/ 2010-01-13 / 21:09:33

hehe okej :) jag har jobbat :)


Postat av: EN MASJÄVEL
URL: http://mandyego.blogg.se/ 2010-01-13 / 23:15:23

ine funderat på att flytta då?


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-01-14 / 04:34:36

gumman, du ska inte tänka att det bara är en dröm, det där med klädkollektion och klädbutik. om man bara ger sig fan på något så tror jag att man kan klara det också.



det har jag gjort. eller ja, jag har inte klarat av min dröm helt än men jag är på god väg. kan berätta lite kortfattat. hehe. denna kommentaren kommer bli lång. hehe.



men jag har alltid velat bli polis. och man får ju söka in till de när man är 20, men jag vet att dem aldrig tar in tjejer som är runt 20 och knappt killar heller. för dem vill att man ska ha ett par års livserfarenhet och arbetslivserfarenhet och så. och jag känner liksom att jag inte vill bli nekad direkt. jag vill verkligen känna mig redo när jag söker och det gör jag inte än, jag är alldeles för ung och alldeles för ovetande om vad livet handlar om. så jag tänkte att väktare, det kan vara en bra start på min dröm liksom.



på gymnasiet blev jag skoltrött som fan och sket i skolan totalt, vilket resulterade i 13 IG när jag gick ut. inte alls roligt kan jag säga.

men trots det sökte jag en KY-utbildning i auktoriserad bevakning där jag skulle bli väktare. och dem hade intervjuer med samtliga sökande, och jag förklarade att jag så hemskt gärna ville bli väktare och berättade även varför mina betyg såg ut som dem gjorde, och min mentor från gymnasiet blev uppringd av utbildsningsledaren på bevakningsutbildningen och dem pratade om hur jag var som person och allt det där, och till slut fick jag en plats i utbildningen fast jag långt ifrån var behörig och det gick verkligen kanon.



idag är jag 22 år med sämst betyg i klassen, kanske till och med i min årskull på skolan. jag vet inte. men jag har ett fast heltidsjobb, och precis det jobbet jag ville ha.



det jag har kvar är att börja läsa upp mina betyg, vilket jag har börjat med så smått, ska fortsätta hela året.

jag läste upp ett IG i religion till MVG på en vecka, så det är inte kunskapen jag saknar, bara närvaron på lektionerna, det var det som gjorde att jag inte blev godkänd i kurserna tyvärr. ångrar mig som fan. men det är bara att bita ihop!

sen om ett par år väntar polishögskolan, och jag SKA in där. kommer inte att ge mig!



så ge inte upp din dröm gumman!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?