God morgon!

Ja börjar med att be om ursäkt för min dålig uppdatering. Men det kommer bli bättre denna vecka då jag är ledig ända till torsdag!

Jag hoppas iallafall att alla haft en jätte trevlig helg. Min kan jag väll inte påstå att den har varit rolig med en massa jobb, men vad gör man inte för att tjäna lite pengar.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder senare från Räkbåten vi var på i fredags. Det var såå sjukt mysigt. Tror nog att det är det bästa på länge =)

Postat av: Fröken M
URL: http://frokenmela.blogg.se/ 2010-07-19 / 08:46:20

det har varit kanon, men det blåste rätt mycke ute så dagarna har spenderats inomhus med pyssel som ma inte alltid hinneer med annars. ( vi har bla satt upp vår tv på väggen, fixat hyllor under den och satt upp nya gardiner... ) Hoppas allt är bra med dig och att helgen varit kanon !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?