Shoppa på rean på nelly!

Har precis suttit och klickat hem lite kläder från nelly...
Dom har ju meega rea just nu och det gäller att passa på medans det finns snygga saker kvar.

Denna är an av massor av saker som jag klickat hem i dag..
Den är sååå läcker.



Ska även in till stan snart och plocka ut ett packet som jag fått...
Jag har ingen aning om vad det är för nått, för jag har inte beställt nått..
Men det var iaf gratis ;)

Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-07-02 / 11:24:33

jag har också klickat hem massa på nellyrean. glöm inte visa vad sen! :) jag fick hem mitt paket igår! ska snart öppna det och sen lägga upp vad jag klickade hem!


Postat av: Du vet vem!
2010-07-02 / 11:32:22

Istället för att skicka efter massa kläder kanske du skulle köpa din vän en födelsedagspresent?????


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?