Mina saker från Nelly!

Nu ÄNTLIGEN har jag lite tid över för att visa lite saker av det som jag har köpt från Nelly.

En söt klänning. DOCK så vart jag inte så glad i den på mig.
Så är det någon som är sugen på denna får gärna lägga ett bud så får jag se om jag är intresserad :D
Storlek L - ganska liten i stoleken.




Dessa ÄLSKAR jag, MEN tuvärr så passar dom inte min rumpa hehe.
väldigt små i storleken.
Det är storlek L tror jag så är du sugen lägg ett bud.


Dessa där emot passade perfekt så dom behåller jag för mig själv :P


Skor som kostade 80:- på rean.
Skit sköna och snygga.


Snygg lång tröja..


DENNA är min FAVORIT, jag bara älskar denna klänningen...
finnt bara ett ord UNDERBAR
99:- på rean

Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-07-15 / 17:15:26

gud vilka snygga saker. man gör enorma fynd på den sidan. nu hoppas jag bara på att mitt paket från H&M's rea kommer mån eller tis, så jag hinner få det innan vi åker iväg på semester! :;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?