ÄNTLIGEN får ni se mina nya naglar! - NU Jobb!

Detta får bli ett otroligt snabbt inlägg, för ja ska strax iväg och jobba igen. det är nämligen så att jag började kvart i sju i morse, slutade halv tolv, åkte hem och sov och ska nu börja igen vid halv fyra till nio. Puuh.


Använde mig av ett vitt nagellack. Måla en eller två gånger, beror på hur mycket ditt lack täcker.



För att få det mönster du vill ha är det enklare att måla det innan...
Som jag. Ja använder mig av en bläckpenna. men går lika bra med blyerts.


Måla sedan dit den ena färgen du vill ha, Låt torka.


Gör lika dant med nästa.


Dekorera med lite söta pärlor eller nått annat sött.


Ja är lessen för att jag inte har tid just nu, men jobbet känns en aning viktigare för tillfället...
Men nu fick ni iallafall se hur mina naglar blev hehe.

Ha en bra Söndag!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?