Stripes Nails

Nu jäklar hehe..
Har gjort nya naglar i dag IGEN hihi.
Vad gör man inte när man har tråkigt när man är ledig.

Men men, jag har använt mig av ett lite guldigt lack som basen till mina naglar.



Sen så använder jag mig av en penna för att få dom formerna jag vill ha, i detta fall någorlunda raka streck.
Blir lättare när man sen ska måla med lacket.



I detta fall använde jag mig av ett vitt, svart och glittrigt lack.
Tycker att det blev heelt okej, riktigt fin fina.

Postat av: karin
2010-07-20 / 21:17:31

sa ju att jag skulle kommentera nångång så det är väl dags nu :) när jobbar du igen egentligen? inte sett dig på jättelänge. du borde fixa mina naglar någon dag! så jag slutar bita på dom :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?