Regn Kappa Till Cindy

I söndags så kände jag för att sy något, med tanke på hur mycket det har regnat så sydde jag en regn kappa, typ. Till Cindy, hon ville absolut inte gå ut och göra det hon skulle när vädret har varit som det varfit. men med en liten kappa så gick det lite lättare.


Jag använde mig av en gammal jacka som jag inte använder längre.


Jag använde mig av en annan kappa som är förstor för henne som mall.




Väldigt söt tycker jag, kanske inte så speciell men den fungerar alldeles utmärkt.
Ja gjorde ett hål mitt på ryggen för att hon ska kunna ha selen på sig under. så att jag får upp där kopplet ska sitta. Jag tycker inte riktigt om att använde bara ett halsband så sele är det som gäller för min bebis.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?