Kalmar!

I går åkte vi till kalmar för att träffa mina barndomsvänner. Jag har inte träffat vissa av dom på huur länge som helst...Även att vi bara var där en kort stund så var det otroligt roligt att träffa alla igen...
Nästa gång får ni komme till Oskarshamn, vare sig ni tycker om det eller inte ;)

Jessie till vänster tjejen till höger mins jag inte vad hon hette :O men jag har träffat henne innan hehe


Min baby



Jessie


Min kusin Jenna. Visst är vi lika hehe


Anna


Nicklas & Min baby


Malin och Jessie


Jenna, Tom, Malin, Jessie, Anna och? :O


Jag & Jenna


Vi satt och kollade på lite kort i går, det fanns bland annat ett kort från när vi gick i första året på gymnasiet. och vi var och festade i min studentkorridor.
Alla såg så småå ut, Så nu tänkte vi att det var dax för ett nytt hihi


Härligt.
¨

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?