Jobbig dag!

I dag har de varit en stressad och full dag.
Har varit ledig från JC i dag för att åka till arbetsförmedlingen och träffa min jobb coach.

Men dagen började med att telefonen ringde vid 8 i dag på morgonen, och jag flyger upp och trodde jag hade försovit mig.
När jag tar upp telefonen ser jag att de är Mickes mamma Mia, hon hade visst gjort illa knät i går och behövde någon som kunde köra henne till akuten..
Snäll som jag är så gör jag självklart det =)


Efter att jag hade kört henne så åkte jag till arbetsförmedlingen, och där satt vi och fixade med mitt CV fån 10 till 11.30 typ.
Sen bar de iväg igen och hämta Mia och köra henne hem, lite lunch och så med.
Men efter som vi inte hann klart med mitt CV fick ja åka tillbaka dit igen och från 14,30 till 15,10 SEN var vi klara...
Men då hade jag inte gjort de jag skulle göra i dag heller, så ja när jag åkte där ifrån så fick ja springa runt på stan för att lämna mitt CV till dom butiker ja inte varit på.

SUCK, vilken dag....och nu har jag suttit på platsbanken och sökt jobb med :O


Låter kanske inte som en jobbig dag, men jag lovar att de har de varit :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?