Mammis Present!

Heej!
Sorry för en kass uppdatering, men jag är ju som sagt hos min mamma....
Vi kom i går runt tio tiden på kvällen...Och då hade vi varit och köpt en liten misse till Mamma...
Så de var presenten från mig och Micke till Mammi....
Vi vet inte redigt vad vi ska döpa den till än...

Lite förslag hade ju varit kul =)



I dag har vi varit i jönköping och handlat lite, det blev inte så mycket handlande för mig och Micke, men ja köpte mig nya rit pennor och ett block med större papper i.....

Så med andra ord har de varit en full dag, var uppe vid halv åtta och sen så åkte vi vid nio, och var sen hemma runt 2 tiden....


Efter det har de bara varit en lugn och skön kväll....
Ja uppdaterar mer i morgon kväll med lite bilder och så efter helgen.

Hoppas att ni haft en kanon bra helg än så länge =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?