Tävling - 3 Kan vinna

Nu tänkte ja köra igång en tävling!
(Tycker att min blogg borde livas upp lite)

De ni kan vinna är en Rosett i någon av dessa färger
Och finns i storlekarna 13x7 & 10x5
(Alla rosetter är med en snodd)
Jag kommer utse 3 st vinnare den 14/3-10





Reglerna är enkla!

* Skriv i din blogg att du är med och tävlar
*Länka till IissiC.Blogg.se
*Välj ut vilken rosett du tycker är finast + vilken storlek!
Och kommentera det i detta inlägg!

Jag utser 3 vinnare den 14/3-10


PS: Glöm inte att fylla i eran e-mail

Postat av: Millah
URL: http://millahoman.blogg.se/ 2010-03-11 / 22:25:53

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?