Lila & brunt?!?!

God morgon mina sköningar! I går fick jag en kommentar av en av mina läsare?
Som jag låg och funderade på innan jag somnade.



Nenne
om Nytt Från Nelly!:
Du måste byta teckensnitt - det går inte att läsa.
Märker du inte själv det?

Sen färgerna - lila och brunt?!?

SVAR: Att jag måste byta teckensnitt kan jag kanske hålla med om, men jag har inte fått några klagomål tidigare?

Sen så vet jag inte om du är färgblind... lila & Brunt? Det är Ljust lila och mörkt lila....?!?!
Och om det nu hade varit så att jag hade haft lila och brunt, så har jag ju det av en andledning.
Antagligen för att jag hade kunnat tyckt att det var snyggt.
Men, nu är det ju ingen brun färg.


Efter som ingen har sagt något om att något skulle ha varit dåligt på min sida tidigare så frågar jag nu er.

Är det svårt att läsa texten?
Är min sida Lila & brun?
Ja säg vad ni tycker.
Postat av: Gina
2010-05-22 / 16:09:56

Jag tänkte på de för ett tag sedan att texten va svår att läsa men ser bättre ut nu så du kanske har ändrat?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?