Ett personligt Bling Bling skal...

I dag har jag använt mig av mammas föråd av miljoner pärlor och små söta saker.
Som ni kanske vet så gör hon ju smycken och säljer, endel kan ni hitta HÄR.

Jag har länge funderat på att göra ett personligt bling bling skal till min Iphone 4
Och varför inte passa på när man är hos mamma och använda sig av allt hon har att ge, hihi

Detta är bara en liten liten del av det hon har, hehe



Hello Kitty



Så här blev det färdiga resultatet, jag är kanon nöjd. Men det tog heela dagen.
Men det är det värt just nu.




Postat av: Mimmi
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/ 2010-10-12 / 15:50:27

men åååh! vad fint det blev! väldigt mycket foki-stil där ;) haha. men sådär vill jag också göra - när jag skaffar en iphone ;)



svar. åh, skoj! :D min helg var bra den med, både lugn och utgång på lördagen :)


Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-10-12 / 18:09:22

shit supersnyggt. men inte så praktiskt, eller?! går det inte lätt sönder? tänk om man ångrar sig?!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?