Cute nails - Hur gör man?

God morgon där ute!
Nu ska ja visa er mina nya naglar som jag gjorde i går kväll.

1. Börja med att måla på grundlacket. Depend nr 029.
(Ja målade två lager)



2: Tag sedan den andra färgen Depend nr 163.
Använd dig av en smal pensel och dra sedan linjerna.
(jag varierade linjerna lite olika från nagel till nagel)



3. Ta sedan ett vitt lack, (tuvärr vet jag inte vad det är för märke efter som det är borta.)
Använd dig även här av en liten smal pensel, eller kanske en tandpetare för att göra prickarna.



4. Antingen är du nöjd så här eller så kan du pynta naglarna lite till med någon stickers.
Jag använde mig av Konad nail art collection, några söta rosetter.



Lycka till nu, och fråga gärna om det är nått ni undrar över.

Jag tror nog att detta är nog dom sötaste naglarna ja har gjort, hihi...

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?