Det gick kanon bra...

Hej, jag hann inte blogga i dag på morgonen för jag var tvungen att förbereda inför en arbetsintervju som jag skulle på i dag. Jag var så sjukt nervös, men vet ni vad, hihi

Jaag tyckte det gick skitbra, jag hoppas nu på att jag får det jobbet. men dom skulle höra av sig inom två veckor..så håll tummarna för mig nu.

Nu ska jag inte göra nått speciellt faktiskt...Eller jo, jag ska nog ta och måla naglarna. Jag har inget på dom just nu. Känns en ening tomt, hehe

Jag återkommer med resultat

Postat av: Kalmarflickan
URL: http://kalmarmingel.se/blogg/kalmarflickan 2010-09-21 / 11:28:23

sv: Det är så enkelt att du bloggar för någon annan sida än exempelvis blogg.se eller devote.se för då har du en privat blogg. Jag bloggar ju för KalmarMingel.se, exempel på andra proffsbloggar är de som bloggar för nyheter24.se och kanal5.se. Ta kontakt med en sida du skulle vilja blogga för! Så är det bara hoppas att det leder till något bra :)


Postat av: rock n roll mamma
URL: http://emis.myshowroom.se 2010-09-21 / 13:51:32

vad var det för jobb?

varför har du bytt till proffsblogg nu? du berättade ju att du inte får betalt eller är sponsrad av någon? då är du ju inte berättigad att vara på den listan!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?