Kreativ!

God kväll på er där ute!
I dag försöker jag vara lite kreaktiv och skapa ett täcke till Cindy som hon kan ha när hon fryser.
Man kan i stor sett göra vad man vill, om man bara har lite fantasi.
Till exempel, har du inget mönster till en tröja kanske.
Ta då en tröja som du har som du tycker om, lägg den på tyget eller ett papper och måla av den.
Fixa till så det blir raka kanter osv...så får du ett mönster. Jätte enkelt faktiskt.


Men jag skapar mina egna mönster själv från grunden, vilket är mycket roligare då man får det som man själv vill ha det. ( Om du är händig så går det ) Visserligen tar det lite längre tid men det är det värt.
För sen har man ju det till nästa gång.



Jag tog ett par gammla shorts som jag inte kan ha längre, Tycker det var ett fint tyg.


Jag ska visa er lite senare sen hur det blev, om jag nu blir klar i kväll.
Jag har ju även varit duktig och städat här hemma i dag med, mellan mitt kreativa.
Nu ska ja ner i tvätt stugan sen fortsätter jag med det jag höll på med.
Rättare sagt Cindys täcke!

Postat av: Downs.se
URL: http://www.downs.se 2010-09-18 / 21:49:06

http://www.downs.se gott folk, downs.se!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?