RÖST INSAMLING!

God morgon alla söta.
Nu har jag vaknat för en liten stund sen, var så sjukt trött i går.

Jag har funderat lite under går kvällen om det här med en app till Iphonerna.

Så nu tänkte jag att jag ville ha lite röster, en kommentar om att Blogg.se ska skaffa en app till Iphone.
Och när jag väl har fått in en jäkla massa röster så ska ja skicka det till dom för att övertyga dom om att skaffa en app.

NU behöver jag er hjälp till 110% för detta är nått MÅNGA kommer ha nytta av i framtiden.

Skriv en kommentar i detta in lägg " Blogg.se skaffa en app"

Hjälp till att ragga röster, skriv det på eran blogg, på facebook ja vad nu som behövs. Ju fler röster som kommer in, större chans finns det att dom skaffar det.

SÅ HJÄLP TILL NU!



För övrigt så är detta min älskling, hihi Cindy & iphone!

Postat av: linda
2010-09-04 / 13:37:57

Blogg.se skaffa en app


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?