Äntligen hemma i sverige igen!

Nu är vi äntligen hemma i sverige igen. Jag hade gärna stannat kvar men endån inte. Det är en så sjukt stressig stad den där London.

Vart man än vände sig om så var det alltid någon som hade brottom någon stans.
Ibland kunde man bara stanna upp och stå stilla, kolla sig omkring och se flera hundra människor passera på bara några minuter.

Vart man än befann sig så stor det alltid någon som läste något, en tidning en bok eller något annat.
Hur skakigt eller hur svårt det än var så stod dom endån och läste. även om det bara var 1 minut till nästa byte.

Jag vet inte om det var ett sett för som att varva ner mellan allt stress som var runt omkring, men det var ganska kul att se på.



Hur eller hur har vi haft det sjukt jäkla kul och vi kommer absolut att åka dit igen.
Vi har fått uppleva och se så mycket saker som jag faktikst inte trodde att jag skulle få göra.


Vi har, inte långt ifrån iaf inhandlat nästan en helt ny garderob var, vilket är sjukt kul, och jag är super nöjd.
Jag kommer att lägga upp lite mer bilder lite då och då, så håll koll efter mer spännande saker.


Nu ska jag faktsikt lägga mig och kolla på film med världens bästa.




Postat av: Yuki Yoursic
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/ 2012-03-27 / 23:32:13

härliga bilder :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?