Nytt till naglarna + Nya naglar!

Nu är det dax att visa upp mina nya naglar som jag har gjort.

Som vanligt använder jag mig av Depend, Billigt och bra.

Sen så använde jag mig av ett nagellack som heter Kubiss.


Resultat!


Här är bland annat endel saker som jag har inhandlat ifrån Nelly.
Det är plattor med en massa mönster på.
dessa kostar 55kr på Nelly.

Hur gör man?
Jo, man börjar med att måla på den färgen nagellack som man vill ha på sitt mönster.
(Allstå på plattan)


Efter det gäller det att vara lite snabb.
Och för att överföra mönstret till naglen, så använder man sig först av den lilla skrapan till Vänster och skrapar bort det överflödiga lacket. Snabbt efter det använder man sig av den där saken med en grön gummi grej på. Trycker den på mönstret.
Vipps så sitter mönstret på den gröna gummi grejen.
När du väl gjort det så trycker du bara fast den på naglen där du vill ha de.

(Hoppas ni förstor hur jag menade, annars fråga)

Även detta köpte jag för 66kr tror jag på nelly, Små diamanter att fästa på naglarna.

Några söta klister stickers för ca 25kr från nelly.


Det är visserligen bara endel av det jag har köpt, mer kommer under veckan.

Ps: I morgon jobbar jag 8-16

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?