Ensam varg?

ibland känner ja att ja inte orkar vara med någon prata med någon..att ja bara vill vara för mig själv..
varför? ja har juh alltid varit den som vill ha folk omkring mig...men nu tycker ja att det bara är härligt...
kanske för att de finns så mkt lustigt folk här i nyköping som man inte orkar bry sig om....hum ja vet faktiskt inte...
ja går upp halv sex jobbar te fyra hemma fem...sen så städar ja lite och lagar mat..sen sitter ja vid datorn prata med jocke i telen eller på msn eller bara sitter och kollar runt helt själv....

de e faktsikt skönt...tror faktiskt ja klarar mig bättre själv i veckorna...
endån aldrig någon som hör av sig så varför ska ja?
ja har försökt men ingen som hör av sig tillbaka..men ja orkar faktiskt inte lägga energi på att bry mig...

de e allttid jobbigt när man kommer ny till en stad man vill lära känna så mkt folk för att kunna känna att man känner någon iaf....men de e endån ingen ja umgås med så där speciellt...
men men.....


Började iaf nya jobbet förra måndagen..och de har gott kanon bra =) ja trivs värkligen kanon :D
alla e så ensomt snälla och bara vill hjälpa och förklara när de inte ens behövs =)
men de gör inget de e så mkt bättre än vad det var på mitt förra jobb där dom var griniga och bara helt dumma i huvudet....
men nuh får ja göra de ja vill göra SVETSA ^_^ ooh ja bara älskar de hihi
dom gillar mig iaf och ja kommer med stor sanorlikhet få fast i slutet av sep :D faan så underbart =)


De som är mer underbart och de bästa som hänt på miljoner år...är att ja träffade jocke....
min alldeles egna joakim =)
fy så glad ja har varit sen ja träffade dig min lilla tjockis =)
känns som ja går omkring och svävar på måln hela dagarna..tiden bara rasar förbi på jobbet, missar raster och allt..men de gör inget bara tiden går fort så de kan bli fredag igen så du kommer hem =)

FYY min joakim vad ja tycker om dig av hela mitt hjärta...

Puss din <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?