Helgen!!!

Jaaa jobbat hela veckan varit helt slut fy pluttan :P
Fredagen så gick vi till OT och drack lite det var faktiskt jäkligt trevligt =)
Lördagen så var jag på väldigt pissigt humör..varför vet jag inte..mkt som spelar in...
Även jag har svårt att veta varför mitt humör är som det är..men jag hoppas att det lägger sig snart...
jaa söndag i dag då vaknade halv ett tror jag helt jävla slut trött som faan käns som om ja söp i går men de gjorde jag inte för i går så åkte ja och köpte godis och cola och satt hemma själv en stund till en början...
dom andra var hos en och käkade tacos men ja kände att jag inte orkade vara med hade endån inte varit något trevligt sällskap så kunde lika väl sitta hemma och feta mig och tycka synd om mig själv :P

jaja nästa helg så ska man hem...eller hem och hem ska till o_hamn och packa ur min lägenhet och hinna med en ut flyttningsfest på fredagen =)
men det kommer nog bli skit bra =)

jaja

Puss O knull och nyp i skinkan
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?