FREDAG!

Som alla kanske redan vet så skulle ja juh tagga ner med drickat....men ja föll med en smäll riktigt håårt...
I dag söndag har ja ångest för att ja drack endån...men endån ångrar ja mig inte för jag hade de super kul :D
De började med att ja gjorde mig iordning för att pka till Johan som fyllde 25...ja var nykter ja hade tänkt vara nykter med...ja åkte och plockade upp Tommy sen vidare till johan där de satt lite folk och drack...
dom började tjata på mig att ja skulle supa för de var juh endån johans 25 års dag...
jag velade och velade men lyckades endån bli övertalad att festa...så ja så blev de...
de var mkt folk och mkt trevligt med...
senare så blev de in till stan, in på cecil och röjde loss
De var kul...
tack för en bra kväll johan och alla andra.

 
 

Mer bilder finns på www.iissic.bilddagboken.se 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?