Måndag....IGEN!

I dag har de faktiskt varit en bra dag...eller ja de känns som de iaf man har fått mkt gjort :D
somnade nog runt en tre i natt..kanske e mindre bra...vaknar sex men kändes som om ja redan var vaken eller nått..men trött som satan...upp och hoppa fixa maten till jobbet, borsta håret och gaddarna ååh i väg..
Har suttit och pillar med mitt hela dagen har varit skönt att få vara lite ifred ibland från alla gubbarna :P

När man kom hem så blev de en promenad med tobbe som vanligt....gutt en timma :D
efter att vi hade varit duktiga så var ja tvungen att sätta igång och städa med =/ MINDRE kul..men måste göras efter som ja har flyttat på de hela tiden hehe
Röjde undan de mesta och så, så i morgon blir de att skrubba golvena och diska =) Duktig ja e :D
Efter de blev de att laga mat...Kyklingsallad som vanligt :O
( JA HAR GÅTT NER 3 KG PÅ EN VECKA , VILKET JA TYCKER E SKIIT BRA )
Sen ringer tobbe, frågar vad jag gör lät som om nått hade hänt hehe men då undrade han bara om ja kunde köra han in till stan ^_^ och snäll som ja e så gör ja juh självklart de =)
Hemma igen...så gick ja faktiskt och la mig i sängen..och här ligger ja nuh och gör typ inget. hade varit gutt med en film men ja har juh tuvär inga, har juh sett alla ja har typ 10000 ggr :P



 



Medans ja städade så Passade Miss Miss på att ta en tupplur :P
Och Majou Majou roade sig med att leka i ett öl flak :P
han vara så söt så,
blev mer lekandes med katterna än vad ja städade så därför får ja städa i morgon med :P


 






Ja tog även tag i att städa lite mer ordentligt i min så fina klädkammare
e så sjukt gutt att ha en sån :D
Ja insåg även att ja hade mer skor än vad ja visste att ja hade :O
På båda sidrona och in bakom allt med :P oj oj nuh kan man juh välja lite ^_^

 


Och sist men INTE minst...min lilla armbåge efter helgens härj :P
så här ser den ut två dagar senare...inte speciellt vacker, ocn gör förtfarande ont så in i gudens...



Postat av: Anonym
2009-02-09 / 22:29:48

Hehe de är inte lätt att städa, men de är mycke roligare om de är mycke att göra för då ser man hur fint de blir :D


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-09 / 22:47:06

hehe lätt e de väl men inte kul :P

hehe skriv ditt namn så ja inte förknippar dig med puckorna :P


Postat av: Norman
2009-02-09 / 23:12:26

enda gången jag lyckas me de och de inte redan ser ut som krig här så är de när man får dam besök;D hehe sry har för mig jag gjorde de men de gjorde jag nog inte då;P


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-09 / 23:18:21

haha så illa :P man kan juh inte bara städa då :P


Postat av: Norman
2009-02-09 / 23:23:03

Sant, men de blir nog lättare när man får eget sen=) plus att de är fint här nu =) och var länge sen jag hade dambesök nu:P


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-02-09 / 23:33:59

aah du har inte de heller :P

hehe illa de du :P


Postat av: Norman
2009-02-10 / 00:00:46

Vilket, att jag inte har eget lr att de var länge sen jag hade dambesök:P?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?