Uppdatering

Hej hej hallå..har varit dålig på att skriva nuh dom senaste dagarna men har inte orkat eller haft tid :P
så de blir lite kort nuh =) tror ja iaf

Fredags så kom jennie till mig...vi skulle ta de lungt =)
meeen som de alltd blir...ÄNDRADE PLANER
så de blev att sticka iväg köpa öl..sen hem fixa lite sen iväg igen till kb för att festa lite =)

     

de var en trevlig kväll faktiskt inte för mkt att dricka och alla var glada och trevliga =)
 
(För mer bilder finns de på min bdb www.iissic.bilddagboken.se)


Sen så vaknade vi vid typ en halv två två kanske?
johan ringde och frågade om vi inte skulle fixa med min bil...och de blev de..en snabb frukost och jennie åkte hem..ja åkte bort te verkstaden och började fixa med  johan...
klara runt en 10 på kvällen och inget planerat skulle ta de lungt....MEN som vanligt så stack ja iväg igen...
klar halv elva kanske sen kom mika och två te sen åkte vi ut te kb igen...
ra mkt folk och trevligt var de men allt kndes så stressat i och med att ja missat hela kvällen typ hehe...
japp sen var de att åka in te stan in på lascala...och där var de helt okej...
Marcus ringde...ville prata ja gick till honom (Han var på lascala) ja och ja kan ju säga att ja fattade typ inget...allt blev skit enligt mig kvällen blev väll så där...men men...sen blev de hem gång och marcus följde med vi skulle prata men han somnade....

(Även här finns de bilder på min bdb www.iissic.bilddagboken.se kan vara så att ja inte hunnit lägga ut dom än men de kommer)



Söndagen spenerade ja mest i sängen och i soffan framför tvn med marcus...ja lagade lite mat till oss båda vi åt och ja somnade i knät på marcus sen...sov ett bra tag vaknar och blir pigg :O runt en halv tolv ska ja köra hem han och vi åker...väl lämnat han och är hemma igen så e ja ju pigg efter som ja sovit hela dagen så de var inte så bra men ja somnade väl någon gång ;P

japp litte snabbt utan vad som hädnt under min helg...i stora drag har den varit BRA :D



I dag e de onsdag...och Cissi skulle vara på verkstaden för att lägga nya licenser....japp...
hon hade glömt ställa sin klocka så telen ringer halv nio och de e min chef typ som ringer coh frågar varför ja inte är på verkstaden..ja får panik och bara rusar omkring och säger att ja kommer...
ja skojjar inte HALV NIO vaknade ja och ja var på jobbet TJUGO I NIO  de var att slänga på sig kläder och iväg...aj aj aj...
och JUST i DAG med när ja skulle lägga proverna..men de var ganska lungt endån för övervakaren kom inte fören halv tio så ja hann att förbereda mig =) men dom var inte sååå glad på mig =/
men men de kan väll hända den bäste eller? :D

hehe konstig dag har kännt mig nyvaken hela dagen på grund av mtt uppvaknande :P




ååh så får ja inte glömma...(hoppar lite mellan dagarna nu) att min älskade emelie träffade ja i går för första gången på över en månad efter som hon har varit i thailand :D Love You <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?