Varför?

VARFÖR? Varför vill ja alltid ha allt ja inte kan få?
Ja hatar de, Ja hatar de värkligen, för ja tycker så jäklans mkt om dig..
Fattar inte att allt känns så SJUKT bra, eller ja bra och bra....
att ja trivs så bra med dig....känner mig inte alls dum på NÅGOT sett när ja e med dig.
De skrämmer mig lite för så här trygg har ja nog aldrig kännt mig, även att saker och ting är som dom är....

De enda ja vill är att du ska vara hos mig och att du vill ha mig som din, bara din....

Ja Finns här! De gör ja, för de känns så sjukt rätt...

Låter heelt heelt sjukt nuh..men ja har kunnat vara med någon annan om ja velat..många gånger om....men ja VILL inte =(
Den enda ja vill vara med e juh dej....och allt lär väll försvinna med vinden lika fort som allt annat ja tycker om försvinner!

Ja borde inse att de de e kört i botten totalt
Faan e så satans Lessen nuh...
Borde sova men kommer inte kunna de nuh

Orkar faan inte

DE E SKIIITT!!!



Flåt för mitt humörs byte....men allt har varit bra i dag..men ja känner mig så lessen...

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?