God kväll alla läsare

Har inte blivit så mycket skrivande i dag har varit endel att göra under dagen...

I dag har jag...

*Vaknat

*Varit på amf

*Umgåts med Emelie och hennes tjocka mage

*Åkt och plockat upp baby

*Varit i simhallen

*Simmat ca 30 längder (Dålig dag i dag)

*Varit på en kaffe hos ett par vänner

*Och nu precis kommit hem

Nu ska jag göra.....

*Äta popcorn

*Kolla på TV

*Mysa

*Sova

ungefär så där har min dag sett ut....är faktiskt nöjd med den.

Vad har ni själv hittat på i dag?



Till helgen ska vi åka till kalmar till IKEA och göra några inköp hade vi tänkt..
Sen ska vi åka till min kära mamma i Eksjö, har inte träffat henne sen i augusti
så nu e det dax saknar henne faktiskt...

Det kommer nog inte bli mer blogg för mig i kväll så ni får sova så sött....

Natti Natti
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?