Lite smått & gott


Här är lite av det som jag har sytt...det mesta av det är sen skolans tid...

Denna är precis ny...och om det är så att ni kanske är sugna på
en sådan så hör bara av er...
Tuvärr har jag den bara i storlek Medium än, men det kommer fler storlekar med tiden.
Säg bara till vilken storlek ni är intresserade av så fixar jag det.



Min Balklänning som jag gjorde till min bal.


Även detta är ett skolprojekt..



Denna är tillhörande den blåa över.
Det var ett kollektions arbete i skolan.
Har även en rosa i samma modell. Det enda som skiljer dom åt är ringningen.



Denna är en vanlig halterneck klänning.



Postat av: Annie
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/ 2009-10-18 / 20:11:13

Sv; Jag jobbar på Clas Ohlson och Bistro sen så pluggar jag webdesign på distans =)


Postat av: Rebecca
URL: http://liilan.bubbleroom.se 2009-10-19 / 08:41:55

Va duktig du är ! :)

tack för kommentaren, din sida är jätte fin också :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?