Seg dag


Har varit en ordentligt seeg dag i dag...tycker ni inte?

Här är en bild från dagen...inte den vackraste men jag har på mig mina nya kläder :D
dom passar FIN FINT

 

Sen tycker ja att ni borde lyssna på denna...
Fattar inte hur JAG kan fastna för nått sånt här?
jag har blivit så sjukt insnöad på denna låt så det är sjukt...

Den är grymt bra med...Lyssna och njut




Ska även ta mig en dusch nu..sen blir det sängen och sen sova...kan inte vara uppe så länge om nätterna hela tiden....

Men är ledig i morgon...säger dom iaf så då tänkte jag att ja ska städa och tvätta lite om ja orkar....

Men ni får sova så gott....

och ni glöm inte att ni kan ta och trycka på den lilla knappen där uppe "prenumerant" eller den större över...det är så roligt att folk gillar att läsa min blogg...även att det inte finns någon "prenumerant" så kika in där så blir ja glad...

Natti Natti
Postat av: Annie
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/ 2009-10-26 / 12:34:08

Sv; Okej. Jo då det börjar bli bra igen, hostan börjar ge med sig så det är skönt.

Okej, jo klart jag kan det, tycker som sagt att sånt bara är skoj. Har du några önskemål eller?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?