Sov dax?

Tror nog att det blir sängen nu....e seg och tött som fasen.
Jag fick ett nytt spel av baby i dag :D

vet inte om ni har spelat dom där spelen när man ska bygga massa karuseller, eller när man ska bygga upp ett sjukhus..?

det finns iaf där man kan bygga zoo parker och massa sånt...
jag bara älskade dom spelen när ja var mindre...så jag fick ZOO tycoon av Baby i dag...

Det är vad jag har ägnat mig åt i kväll och bygga upp ett zoo...
gick inte så bra första bygget jag hade för att jag byggde för mycket och då hade ja inga pengar kvar...
men ja gjorde om det så nu går det mycket bättre...

bara för att jag blev sur så släppte ja ut alla djuren i hela parken så alla mina kunde/gäster sprang sin väg, sen startade ja om det haha.

Har ni spelat det någon gång? vad tycker ni om det?




I morgon ska ja till arbetsförmedlingen på mitt första besök med en handläggare...
ni anar inte hur mycket jag avskyr att hålla på med massa saker som man e tvungen till...
det e så ruttet att man inte har nått jobb...suck...
ja får hoppas på att turen är på min sida snart igen.

Men ni får sova så gott så hörs vi i morgon.
Postat av: Annie
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/ 2009-10-26 / 23:27:30

Sv; blir super, ska se till att vara inne då =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?