Trött

God morgon gott folk....känner att jag har börjat bli så sjukt trött...
orkar knappt vara vaken så länge på kvällarna längre... undre vad det kan vara?

I dag e det min första arbetslösa dag...och jag kan ju säga att det känns inte ALLT för bra....
Nu känns det verkligen..."Jaha vad sjutton ska jag göra nu" PANIK
Visserligen hjälper jag till på skrotfrag men det e juh bara för att vara snäll mot mig....
och i dag måste jag till amf med...uuh vad jag tycker sånt här e sååå tråkigt...

Men det piggar upp mig lite iaf att Emelie ringde och frågade om vi skulle hitta på nått i dag....
var ett tag sen vi gjorde nått så det ska bli riktigt kul...
Vet inte redigt vad vi ska göra men vi skulle väll ta en fika hos mig...

Sen i kväll skulle vi visst till simhallen och gymet med mickes bror och flickvänn...ska faktiskt bli skönt
jag bara ÄLSKAR att simma så det ska bli gutt...vissa dagar i veckan har dom bastu med dofter..och i kväll skulle det väll vara peppar haha ja kommer inte palla sitta där inne då när jag knappt klarar det som vanligt :P

Men men nu måste jag börja göra mig iordning innan Emelie kommer....

Vi hörs i kväll
Postat av: Lisette
URL: http://lisettee.blogg.se/ 2009-10-20 / 12:46:56

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?