Gäsp....

God morgon på er, hoppa att alla har fått sin skönhetsömn. Jag vet inte om jag har fått det, men jag tror att jag har sovit bra iallafall, hihi

Hela morgonen har ja härjt med Telia om mitt mobila bredband, jag sa upp det för 2 veckor sen. och det är en uppsägningstid på 3 månader. men helt plötsligt var det avstängt. Vilket inte hade gjort nått om vi hade fått hem våra nya Iphon4.
Men det har vi ju inte så jag måste ju ha tillgång till internet innan vi får dom. så ja det krånglade som F*** iallafall..
Men som ni märker nu så funkar det igen, hehe

I dag ska ja förbereda mig inför en jobbintervju i morgon, jag är en aning nervös..eller ganska mycket faktiskt...men jag hoppas på att det går bra och att ja inte gör bort mig, hihi



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?