Någon var gotte sugen =)

De var någon som var gottesugen i går när vi var och handlade :P
Det enda som inte är "godis" är Bravvon och mjölken typ :P
Han är så söt.




Vi inhandlade även en, ja vad ska man kalla det?
stöd till datorn med fläkt, till min bärbara dator =) skit bra är den.
För den som undrar är den köpt på netto för typ 165:-
Så ja man får la se hur länge den håller :P




Sen en Laptop sticker till min dator med :D
Skit fin jue =)


I dag var det meningen att ja skulle jobba, För ja mådde ju bra i går.
Men på kvällen runt 11 tiden när vi skulle sova så kunde ja inte somna, jag höll på dö av värmeslag och låg bara och snurrade iaf i en timme.
I dag känner jag mig ganska kry men fortfarande varm och jäklig.
Så de får bli nya tag på Måndag.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?