Nu: Slappa!

Puuh, precis hem kommen från Eksjö. IGEN.
Känns som att jag åker dit väldigt ofta nu förtiden ( för er som inte vet så bor min mamma där)

Men denna gången åkte jag inte dit för att träffa min mamma utan vi var tvugna att åka till vetrinären med min ena katt...Som tuvärr har fått skabb :O
Låter äckligt jag vet, men dom säger att det inte är så ovanligt i dag, vetrinären sa att dom kan få skabb när som även om dom är innekatter.
Det kommer in när fönstrena är öppna, skit under skor m.m...Så ja...jag hoppas det försvinner nu.
Fågade även hur det kommer gå med min hund när jag får henne på fredag, men kattskabb smittar inte till hundens öron. utan det stannar i kattens...

Jaja nog om det..Hoppas ni haft en trevlig Onsdag, själv längtar jag till fredag som en galning, tiden går så sakt NU =(



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?