Hem...

Nu ska jag snart bege mig ifrån min mamma i Eksjö och hemåt.
Jag har klumpar i magen, så nu får jag bara hoppas på det bästa.

Hörs kanske sen.
Postat av: Amanda
URL: http://amaaandu.blogg.se/ 2010-10-10 / 21:38:30

SV: Jag har varit i Falun hela helgen och tränat gymnastik!! :D själv?



KRAMAR!


Postat av: --
2010-10-11 / 16:20:35

Hejhej!



Såg din blogg adress på tradera, såg även nu på din blogg att du syr kläder osv... jag köpte en ljusrosa liten tröja till min vovve, SUPERSÖT, har köpt massa saker till honom men det passar väligt sällan honom, nästan ALLTID för stort.. förutom den där söta tröjan jag köpte av dig. Nu är jag på jakt efter ett hundtäcke och undrar om DU syr lite hundkläder liknande detta fast blått http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=119781271? hittar inga kan vågar klicka hem direkt eftersom det oftast inte passar honom...



Om du har lust så kan du höra av dig till min mail där åvan, självklart betalar jag.


Postat av: Anonym
2010-10-11 / 16:22:57

(den ljusrosa tröjan köpte jag av dig.)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?