Mys pys...

Hej!
Lessen att jag inte ha bloggat, men jag har varit med micke och alla och kollat på fotboll i rusket.
Detta är mina myskläder för dagen/Kvällen

Köpte mitt första par Uggs eller vad det heter i går...SUPER sköna, hihi

Nu ska vi kolla på film Den heter VÄGEN, så vi får se om den är bra. vilket jag tror..

Postat av: Mimmi
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/ 2010-09-27 / 10:42:11

åh, supermysig och söt outfit där :)



svar. haha jovisst är det så! det är en kul upplevelse för en dag :)



jag har haft ont i mina benhinnor, vader och sidan av smalbenen i iaf 11 år. jag han inte springa eller gå utan att få ont. så det är någonting du märker. du har konstant smärta och vid ansträngning av benen vill du baar gråta :p känner du så så kanske du ska kolla upp det :P haha


Postat av: FlizanLizan
URL: http://flizanlizan.blogg.se/ 2010-09-27 / 11:49:55

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?