~*~Liseberg~*~

*I Tisdags så var jag och Nettan i Göteborg på Liseberg :D
*Vi började med att hyra en bil från toyota på Måndagen =)
*Sen På tisdag morgon gick jag upp tio i sex på morgonen för att göra mig iordning.
*Vid tio i sju så skulle vi hemta upp Nettan sen bort till Toyota och hemta bilen =)
*Han var lite sen så vi kom inte ifrån Kalmar fören halv åtta...
*Vi kom fram runt halv tolv tiden till Liseberg.
*När vi hade kommit in och betalat och allt så började vi med att åka MASSOR med karuseller :D
*Var länge sen jag hade så himlans kul som vi hade =)
*Vi försökte oss på att försöka vinna lite priser av olika slag men lyckades inte vinna nått haha :P
*Lite otur vi hadde eller .P
*Vi åkte en berg och dalbana minns inte vad den heter men den går snabbt och upp och ner :P
*Och FYY faan vad den var läskig höll på dö när man kom ner igen usch fy men roligt var de =)
*Efter det så skulle vi gå in i spökhuset =)
*Hade juh varit inne i det innan när ja hade varit där så då tänkte jag att det kan juh inte vara så farligt :P
*Men när vi väl kom dit så fick jag gå längst fram, sen nettan och sen en liten flicka och en kille....
*När vi kom in sen så var det kolmörkt såg inte ett piss haha
*Men sen när vi började gå där inne så var det hur jävla läskigt som helst haha
*Stackars den lilla flickan hon var så rädd så hon började gråta =/
*Jag var med piss rädd och skrek som faan :P
*Kan inte beskriva hur läskigt det var men de var de :P
*Ni borde testa :P
*Efter det så skulle vi käka och då var det huuur mkt folk som helst men det vara bara att ställa sig i kön...
*Sen käkade vi och lite sen började kl bli runt sex tiden så vi bestämde oss för att vi skulle åka till skopunkten.
*Så vi gick ner till reseptionen och frågade var fasen det låg hehe =)
*Det var en snäll lite tant som hjälpte oss var vi skulle åka och så...
*Så vi gav oss iväg och hur bra som helst hittade vi inga problem men faan vad trafik :P
*Så vi gick in där och köpte skor tre par till och med ( Tre var) ;)
*Sen köpte jag bara en väska och lite =)
*Ja sen var kl halv åtta så då sa vi att vi åker hem nu...

*På vägen hem var det cool lungt allt gick kanon men började bli trött så då försökte jag hålla mig vaken.
*Hehe ja och Nettan tog varsin karta och använde som "Mic" :P så då höjde vi volymen och skrek som galningar.
*Väl hemma vid kl tolv tror jag så var jag trött som faan...

*Somnade gutt och sen var den dagen ett minne blått....men ett bra minne =)



*Vi var lite fega och ville inte bli blött :P
image73

*I kö till en vatten grejj :P vet inte vad den heter :P
image71

*På väg in efter en tur i vatten grejjen :P Fick allt vatten i min sko :P
image72

*Nettan blev blöt :P
image74

*Rökpausen efter Spökhuset uuuu :P
image75

*Efter Spökhuset
image76

*Här har vi precis käkat
image77

*Precis ätit folk var som gamar efter borden....
image78

*Nettan tror att hon är snygg och cool med Ciggen ;)
image79

*Ja hon var juh bara tvungen att köpa dom där...
image80

*Tror du man är snygg med gröna öron?
image81

*Jag som antagligen försöker backa :P
image82

*Nettan roar sig medans vi lämnar Liserbergs parkeringen
image83

*Fick iaf vara med på ett hörn :D
image84

*Ja det var utsikten vi skulle ta på från början :P
image86

*Ja Som sakt Utsikten
image88

*På vägen hem från Göteborg med kartan i högsta hugg =)
image89

*Om du någon gång vill bli sångare ha inte den minen då :P
image90

*Vi hade faktiskt kul
image91

*Ja den där vet ifasen var den komifrån
image92

*Ego trippad bild =)
image93

*Okej då :P
image94

*Lite roligt faktiskt =) jag med mina regg nr att försöka hitta ord :P
Alkis var ganska bra =)

image95

*Nettan hade köpt en kepa till sin pappa :P var tvungen att prova den =)
image96

*En kanin ser du iaf inte ut att vara :P
image97

*Denna var nog den snyggaset :P
image98

*Kartan och jag
image99

*Det där har jag ingen aning om vad de ska föreställa :P
image101

*Ja som Sakt Ögonen på vägen när man kör :P
image102


*Lite bättre bild än innan :P
image103

*Ja man var juh tvungen att prova iaf =)
image104

*Du gilla dina DÖSKALLAR du ;)
image105

*Vet inte redigt hur vi ser ut men kul hade vi iaf =)
image106
Postat av: Anonym
2007-08-12 / 18:16:39

ser ut att ha varit en trevlig resa :) haha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?