~*~Blää~*~

Ja de var man hem kommen från jobbet nuh då....trött som faan så ska sova nuh...
har gott skit bra för mig i dag kul =)

Hoppas du har kul baby...måste faktiskt erkänna att jag saknar dig här hemma...
För varja dag som går så inser ja att jag bara älskar dig mer och mer...
Har insett att jag aldrig kommer träffa en sån underbar person som du....

Älskar dig baby!!


~*~En Vänn~*~

Förstår precis hur du känner dig jag har varit nästa i samma sitts som du är i nuh....
Jag finns här för dig...
Och ditt första seg för att allt ska bli bättre är att lägga av!
Tänka positivt.....
Jag vet inte vad jag ska göra för att hjälpa dig...
Men jag vill inte se dig hålla på och bli den du kommer bli om du fortsätter...
Så snälla gör INTE MIG en tjänst utan dig själv vännen....
Finns här för dig när du vill prata...bara att ringa




~*~BABY JAG ÄLSKAR DIG~*~
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?