Kärleken

~*~Brandy - Have You Ever~*~


Vet inte vad jag ska göra!


Mitt liv var så underbart för bara några dagar sen allt var helt okej...men allt bara vände, vad var det som egentligen gjorde att du ångrade dig?


För inte så länge sen så var det du som sa att du var beredd att sattsa allt på mig...Det var DU! inte jag...


När du sa att du ville satsa allt på mig så stannade hela min värld upp...jag frågade om du menade allvar, och det gjorde du...


Du fick mig att skaffa jobb hos dig, och allt var bra. men du vände dig emot mig...


DU, DU är den enda som har fått mig känna mig värd nått, att känna att jag inte behöver skäms för mig själv, du vet allt om mitt liv! mer än mina vänner gör. Du blev allt för mig, allt jag aldrig någonsin kunnat drömma om. Innan jag träffade dig lovade jag mig själv att jag aldrig skulle ge mitt Hjärta till någon igen, det ska inte behövas bli sårad så många gånger som jag fått stå ut med. Men jag öppnade det för dig, DIG!!! Jag litade på att du aldrig skulle svika det du sa.

Postat av: Ca$his
2007-07-24 / 22:25:07

Tycker att det va fin skrivet min vän. Vill alltid att du ska må bra. Men du vet båda vi 2 röker det mår ingen av oss bra av. Men vill att din hjärta ska må bra. Vad än som händer så finns du hos mej och minns allra första gången jag såg dej det va liksom kul o träffa dej som fan. Vi hade asskul. Vi ska tacka Lars att vi har träffat varann och sen vi två har gjort allt =) Tagit körkort,varit fulla o däckat haha
Peace Ca$his


Postat av: AnnaStumpan
URL: http://annastumpan.blogg.se 2007-07-26 / 20:14:35

så vackert gumman...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?