~*~Onsdag!~*~

* Ja då var det onsdag, fast nästan slut....
Dagen har varit helt okej...vaknade runt halv elva i dag utav att lillen höll på och majoa som bara den...
så då fick jag gå upp och ge han lite kisse mat =)
gick och la mig igen då va för att fösöka sova
men det gick juh inte för när han hade ätit klart så skulle juh han gos
och då kommer han upp och ska putta en i ansiktet med huvudet för att få uppmärksamhet ^_^
 så då fick man juh gå upp...sen så satt jag här ett och och grubblade som vanligt..
men efter ett tag så insåg jag att jag plötsligt hade brottom.
skulle juh på möte med jobbet vid två och hade en timma på mig att käka frukost och duscha och göra mig iordning så det blev lite stressigt..
men jag hann =) efter mötet så åkte jag in till stan och träffade nettan
som sedan var så urgullig som bjöd mig på Kina =) guttans var det hehe
vi pratade om allt mellan himmel och jord skulle ja kunna tro för inget hade något samanhang :P
men det blev bra i slut endån :P
jaa sen så var det hem en stund sen så ville jessie att an skulle komma och helsa på så då åkte man dit
och snackade lite skit men det var inte såå jätte kul för alla satt och drack och det kunde inte jag då va
för ja ska upp och jobba i morgon vid halv åtta så det funkar inte så bra
sen så åkte jag hem väl hemma satte jag mig på min lilla rumpa och så skriver nettan....
"kan du köra oss till förfestan" jaa då var det bara att sätta sig i bilen IGEN och köra dom
så nuh Äntligen så sitter jag här antagligen ett tag till iaf för sen är det inte slut..
sen så ska jag in till stan IGEN och hemta christian och hans polare som är ute och roar sig :P jaja
det var min dag i korta drag =)
inte så kul men vad ska man göra :P
image2

image3

*I går natt så pratade vi igenom allt som jag hade gott och tänkt på i många dar
och efteråt så kändes allt mycket skönare...
Jag är så otroligt glad att du är så förstående och att du lyssnar på vad jag har att säga...
Jag frågade om jag skulle vara den första för dig när du ville slå dig till ro...
du visste inte men det gör inget men du sa att jag inte skulle vara där då,
för jag skulle träffat någon annan...meen...jag tänker inte träffa någon annan.
har klarat mig innan och vet jag vad jag vill så kommer jag att hålla det..
kommer vara där för dig även om det tar 2 år jag finns där...
skulle aldrig släppa en sån person som dig...såna som dej hittar man bara en gång i liver och det tänker jag ta vara på...
Du är det som betyder mest för mig. och det lämnar jag inte i första taget...
Komihåg det jag kommer alltid finnas där på ett eller annat sett...
Älskar Dig!!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?