Som Vanligt!

Allt känns som om inget har hänt! allt känns som om det vore du och jag men jag vet juh att det inte är det...

Vet inte hur jag ska vara...om jag ska gråta eller vara glad i din närvaro....just nuh känns det som om ja döljer saker för mig själv som jag egentligen borde ta fram....

Vet att jag bara har knappt en vecka kvar med dig...några nätter kvar som jag får se dig sova, se dig med ditt ruffsiga hår och dina myskläder. Och bara njuta av att se hur söt du är. Bara några dagar kvar som jag kan sitta och titta på dig när du inte ser. Bara några dagar kvar som jag får sova brevid dig...och känna din värme.

Känns som om allt bara är en dröm..men jag vet att det inte är det, jag har nypit mig själv i armen så många gånger och hoppats på att jag inget känner för då vet jag att det bara är en dröm. en dum jävla dröm som jag inte kan vakna upp ifrån.

Du är det underbaraset som hänt mig....Har aldrig, aldrig varit med om en så underbar person som du. Du skulle kunna få vilken flickas hjärta hur lätt som helst. och du lyckades få mitt, riktigt mkt...inte halva uta hela...

Finns värkligen inga ord för vad du är, och hur jävla underbar du har varit och är mot mig, och nuh tappar jag allt totalt, bara på några sekunder försvann allt..

Jag önskar att jag kunde göra allt ogort, för att slippa lida och bara gråta för mig själv när ingen ser. Men allt är så genomskilningt, förstår inte!?

Men jag vill endå inte glömma den tid vi iaf hade tillsammans det vet både du och jag att vi hade det hur roligt som helst vissa stunder, och minnen kommer det förbli, iaf för mig.

Jag kommer fortsätta drömma om den dagen du är beredd att stanna med mig, hur allt blir bra igen och att du älskar mig för den jag är...

Kommer nog aldrig släppa in någon i mitt liv igen...allt känns så piss....



aja....nuh ska jag sova för en gångs skull...

Komihåg ta vara på det ni ha innan ni gör er av med det. Och om det är värt det.



Postat av: AnnaStumpan
2007-07-26 / 20:17:01

Så fint, förstår att det känns anorlunda.. ibland för annorlunda med sig bra ting..puss


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?