~*~20Års Fest~*~

* I onsags så skulle vi sitta några tycken hemma hos mig och dricka sen gå ut en sväng bara för att fira mig på min stora dag =)
Men ja allt blev inte som jag hade tänkt mig utan allt gick åt helvete istället alla blev sura på alla och tillslut kom inte en enda =(
Så där satt jag i min ensamhet och drack mig skit full....men snälla ea kom och höll mig sällskap sen kom sedat och renat och höll mig sällskap ett tag meh....jaa sen hände det inte så mkt mer den dagen....surt var det iaf.....


LÖrdag den 15:de

Ja då hade juh jag hyrt en lokal i kristineberg för att ha min riktigt stora dag =) det bjöds på massa goda saker....
Till en början skulle alla komma vid sex men insåg senare att det var lite tidigt kanske...så där satt jag och kim och festade hehe :P men folket rammlade in runt åtta halv nio tiden...
men även denna dagen blev kanske inte som jag riktigt hade tänkt mig =/
Det var riktigt mkt folk men det var endå inte så jag hade räknat med det var inte så många nära vänner till mig där...
Men dom närmaste som var där är jag väldigt tacksamm att ni kom och ville vara med och fira min 20års dag....det var fullt ös och alla värkade ha skit trevligt och det är ja nöjd med...men så blev det så att lilla cissi blev kalas full så hon mins inte så jätte mkt efter att vi åkt in till stan....
vi gick in på apollo och där har jag ingen aning om vad säm hände men jag vet iaf att kim försvann hela tiden hehe :P jaa tiden gick fort helt enkelt sen så fick jag höra i går att jag skulle möta kim vid pizzan eller nått och dit hade jag tagit mig själv eller ja jag hade sällskap men vem det nuh var har jag ingen aning om hahaha...sen så hade vi tagit en taxi hem hum..ja som jag inte mins :P väl framme hade kim fått bära in mig och lägga mig i sängen full som en spruta ;)
jaja hur som helst när jag sen vaknar på morgonen så inser jag att jag fortfarande var riktigt full hehe oj då...
jaa så jag lullade om kring som jag typ hade gjort kvällen innan :P
sen vid 2-3 tiden då började jag bli nyckter och då kännde jag redigt hur bakfyllan smög sig på mig och det var kanske inte det mysigaste jag har varit med om...:P
jaa det är i stora drag vad som hände....har inte sååå mkt bilder men dom kommer säkert upp så småning om....så ja tills dess får ni ha det så bra och skååål........
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?