~*~Kom Till Mig~*~

Jag saknar dig sjuk mkt.
har så svårt att sova när jag inte känner din värme,
och din varma famn,
ingen rygg att kurra ihop sig mot när jag ska sova.
saknar kvällarna när vi bara myser och dina söta små smällar mot min rumpa och all den kärlek man kände. har tänkt mkt på det här och du är allt som är värd något för mig.
du gav mig hopp och du gjorde så jag kände mig älskad för den jag är.
känner mig värkligen inte hel någon stans utan dig.
känns som hela min värld rasar för mig.
försöker inte tänka så mkt på det men min andra hälft saknas för mig, för att jag ska fungera.
 hoppas du förstår att det finns ingen annan för mig.....
älskar värkligen dig. och det kommer jag alltid göra på ett eller annat sett.
du är min baby & mitt lilla hjärta, älskar dig för allt i världen.

Jag känner att jag inte klarar detta längre jag försöker jag försöker kämpa...men det finns inget som motiverar mig  längre att ens försöka...vet faktiskt inte vad jag ska göra...
när jag går och lägger mig ensamen så kan jag inte låta bli att tänka på dig...jag gråter, jag gråter mig till sömns för att jag vet att du inte är där, nätterna är långa vaknar hela tiden...när man sedan vaknar på morgonen så försöker man somna om igen för att inte komma upp och tänka för mkt..men när man väl inte kan somna om igen så från man den enorma ångesten och tårarna tillbaka...man känner sig så väderlös när man vaknar på morgonen och inser att man somnat och vaknat ensamen...paniken kommer sakta men säkert av att sitta i lägenheten och bara glo..jag måste göra nått gensat annars vet jag inte vad som händer....
Har fan aldrig kännt så här någon gång, NÅGONSIN och det måste betyda att jag värkligen älskar dig...har aldrig kunnat vara mig själv med någon annan innan fullt ut men med dig så är det som om jag vore i himelen med den underbaraste människan på denna jord...

Kom tillbaka till mig
Kom ge oss en chans
En chans till den stora kärleken i våra liv.

Du är allt för mig <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ´<3 <3 <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?