Åt Helvete För faan

ja vet inte om ja ska vara arg eller lessen...just nuh bölar ja som en gris och samtidigt e ja skit förbannad...på mig själv mitt jävla dum huvud...
ja fattar faan inte vad i HELVETE ja ska vara så körd....
VARFÖR just JAG av alla andra idioter som finns ska ja få behöva bli lessen
faan emelie kom hem till mig..behöver någon att prata med..klarar mig inte själv utand dig...

vet inte hur många gånger ja sagt att ja tycker om dig så sjukt mkt...
men ja tror endån inte du fattar HUR mkt....
du var juh för faan snäll mot mig....du gav mig komplimanger...vilket ja kanske ha hört ett få tal gånger av andra...vilket inte e ens hälften av vad jag fick av dig...ja trivdes med dig, ja kunde vara mig själv..ja tyckte om att se på dig...allt...
och ja bara förlorar de...

skriver i all förhastan nuh bara för att få skriva av mig efter som ja inte har någon ja kan ringa nu

Vem faan e till för mig?????

ja orkar faan inte

gå och dö....
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?