Livet I Korta Drag!




Den här rutan kan beskriva mitt liv väldigt mkt....
Den delen med Kärleken är bara en så liten del i mitt liv....som gör att ja mår skit...
De största problemet är min så kallade Fader!!!
så många gånger som ja har sagt upp kontakten med den människan som ja inte längre kan kalla far..tuvär..
folk kanske inte förstår....ja kan förstå de...folk tycker att min "far" är cool, häftig, skit skön och allt vad dom säger..
men människan är inte frisk någon stans...
ja kan inte säga att ja hatar han...för de gör ja inte...
men ja vet inte heller om ja kan kalla han "pappa"

nu undrar ni kanske vad de är som händer....
då säger ja bara.....NI vill inte veta.och om ni så e tvungna till att veta...fråga...
har nog aldrig skrivit om familjen så här på bloggen..men vem bryr sig?
inte ja längre iaf....mitt liv har varit ett rent helvete livet igenom...de bir bättre och bättre iaf på familje fronten...men..bara för att ja aldrig träffar min "Pappa"

Uach ja hatar de...ja önskar bara någon som kunde förstå...någon ja kan prata med...

Julen kommer som alla andra år att bli skit...men varje jävla år hoppas man att de kanske blir bra i år..men vem faan lurar jag? mer än mig själv?


Suck

/// C
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?