Skit!!!

Hum...ja vad fasen ska ja göra? de är som vanligt...
ja mår fasen inge bra...sovit så kasst hela veckan...e nog på grund av att du e borta och att de är som de är..och hur de var innan du åkte =(
ja saknar dig massor juh =( och ja hoppas att de blir bra när du kommer hem på tisdag...

ja pallar fasen inte med allt skit länge...
varför e det ja som ska få må dåligt hela tiden..?
kan inget bra hända sanrt...
de som fattas i mitt liv nu är någon som älskar mig precis som ja e...
men de finns ingen...


Faan...


Egentligen vill ja bara krypa ner....bara ligga hemma och bara tycka synd om mig själv =(
inte gå utanför dörren inte svara i telen skita i jobbet och bara va och dö eller nått =(

men ja gör inte de..ja kämpar...ja jobbar jobbar och jobbar kämpar för de ja har...
men ja kämpar även för de ja inte har =(
ja sköter mig betalar alla räkningar när dom ska, fixar i lägenheten och sköter mitt jobb...
allt som ja ska..
men de fattas en sak....en sak som ja värkligen inte har tur i =(

ja orkar inte, va fasen ska ja göra?
finns de någon som kan förklara för mig vad ja gör så sjukt fel?



Saknar <3 /   C

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?