Trasigt <3




Känner mig så trasig...hela jag e så trasig, så ja undrar om de någonsin kommer gå att laga...
Känner att de inte finns någon mening med mitt liv alls...lixom..vad har ja att kämpa för?
ja försöker gång på gång på gång att rätta till saker i mitt liv som kanske gör att ja känner en mening med livet...
När ja väl hittar en andledning till att kämpa så försvinner de lika fort...och då är ja tillbaka där ja först började...
de är som ett stort svart hål som bara vill fånga mig, och låter mig aldrig gå vidare för ja faller bara i det där onändliga svarta hålet...
de är precis som om ja vore straffad till att vara olycklig resten av mitt liv...för nått ja kanske gjort, som ja inte ens vet om?
ja har funderat så hemskt många gånger på vad fasen de är som händer?
händer med mig...men ja kommer som vanligt inte fram till nått vettigt...tuvär...
för de kanske inte finns någon vettig förklaring till varför ja ska må så här?
kan de bero på mig som person? eller mitt utseende?
ja har försökt vara den jag är, den Cissi som jag är, jag har försökt med att vara den Cissi som ja absolut inte är...
men inget har funkat...ja har nog fasen försökt med allt, allt för att ja ska må bra i mig själv...men de bara trasslas sönder hela tiden...
sviken de har vi nog alla blivit någon gång..
lessen har vi nog alla varit någon gång,
lika så förbannad över nått...
sviken har ja blivit tusen gånger om...vissa gånger svider mer än dom andra...vissa betyder mer än någon annan..

nu låter ja säkert helt fucked up men ibland önskar ja livet på mig själv...
för som sagt de finns ingen mening..inte för mig iaf...

ja skriver mkt när ja känner mig nere och livet suger...ja vågar inte ens läsa vad ja har skrivit innan i min blogg...
dåliga minnen less samma dagar och tider...som e förgånget..men som man kanske slänger en tanke på ibland..

De finns en här i mitt liv som betyder mkt för mig...och de vet nog dom flesta vem det är...han kommer alltid finnas där...men de e förgånget...båda har gott vidare...man måste gå vidare annars stanna hela världen upp...
vi e vänner nuh pratar någon gång ibland för att kolla läget med varandra..men mer än så e det inte..
men de jag vill säga e att man måste gå vidare våga ge de en chans..annars kommer de aldig funka..inte senare heller..

De ja också vill säga e att...som ja sa...de finns inte många man kan vara sig själv med till 100% inte ens den personen ja pratade om nyss...
du e den första ja kan vara de med FULLT ut!
och de kändes så bra att kunna vara de utan att skämmas för nått.utan bara var mig själv helt och hållet..
ja triivs värkligen i ditt sällskap...ja tycker om att få ligga brevid dig känna dina armar som håller om mig och värmer så bra som bara dina kan...få höra din röst och ditt gulliga skratt när ja kittlar dig, få se de där söta ansiktet och få kyssa dina läppar...men de bästa vara bara tanken av att du var min och att ja kunde få ha dig när ja ville...
de gör mig så lessen att de varade så kort tid...men den korta tiden satte sina spår..

Vart ska ja ta mig till?
Finns de nått som kan visa mig vart ja hör hemma?
nått som kan visa mig vägen?

Saknar dig - Gos Gos <3

///    C
Postat av: Jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2008-12-11 / 20:25:46

man ska alltid vara sig själv!

man ska aldrig låtsas för någon annans skull!

stå på dig, du vet vart jag finns!


Postat av: Cissi
2008-12-12 / 00:47:06

Tack vännen...men ibland är de inte alltid man kan vara de med alla...vännerna e en sak...men dom andra som man träffar =/



tack!


Postat av: ?
2008-12-13 / 17:49:39

Vet du om att du är den vacktaste i värden



och vet du om att du har ett leende så förenligt med dina ögon



där passionen lyser stark


Postat av: Cissi
2008-12-14 / 23:06:09

Tack någon...?

du kanske vill säga vem du e?


Postat av: Anonym
2008-12-15 / 21:26:37

Kanske i framtiden vi får se :P...se mig som en hemlig beundrare så länge.


Postat av: Anonym
2008-12-15 / 21:27:04

Kanske i framtiden vi får se :P...se mig som en hemlig beundrare så länge.


Postat av: Cissi
2008-12-15 / 22:11:05

Meen så kan du juh inte säåga :O ja vill ju veta vem de e...känner ja dig?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?